WEKO3
アイテム
The Impact of Assessment Style on Motivation and the Retention of Productive and Receptive Vocabulary in Japanese ESL University Students
https://doi.org/10.15088/0002000314
https://doi.org/10.15088/0002000314f7fbf77e-0bdf-407d-90e8-18d5c9f7d1dc
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2024-07-29 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | The Impact of Assessment Style on Motivation and the Retention of Productive and Receptive Vocabulary in Japanese ESL University Students | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.15088/0002000314 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
アクセス権 | ||||||||
アクセス権 | open access | |||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||
著者 |
JONES, Craig
× JONES, Craig
|
|||||||
書誌情報 |
ja : 愛知県立大学大学院国際文化研究科論集 en : Bulletin of the Graduate School of International Cultural Studies, Aichi Prefectural University 号 25, p. 49-70, ページ数 22, 発行日 2024-03-15 |
|||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 愛知県立大学大学院国際文化研究科 | |||||||
言語 | ja | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | The Graduate School of International Cultural Studies, Aichi Prefectural University | |||||||
言語 | en | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 1345-4579 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA11434201 |