Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2025-02-20 |
タイトル |
|
|
タイトル |
単元内自由進度学習における診断的評価の位置づけに関する実践的検討--小学校4年生の2桁・3桁でわるわり算の単元に着目して-- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
A practical examination of the place of diagnostic assessment in self-paced learning: focusing on a unit of the 4th grade division by two or three digits in primary schools |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
ID登録 |
|
|
ID登録 |
10.15088/0002000462 |
|
ID登録タイプ |
JaLC |
アクセス権 |
|
|
アクセス権 |
open access |
|
アクセス権URI |
http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 |
著者 |
原田, 雪乃
内藤, 里佳
後藤, 周帆
大貫, 守
|
bibliographic_information |
ja : 愛知県立大学教育福祉学部論集
en : Bulletin of The Faculty of Education and Welfare, Aichi Prefectural University
号 73,
p. 137-149,
ページ数 13,
発行日 2025-02
|
出版者 |
|
|
出版者 |
愛知県立大学教育福祉学部 |
|
言語 |
ja |
出版者 |
|
|
出版者 |
The Faculty of Education and Welfare, Aichi Prefectural University |
|
言語 |
en |
item_10002_source_id_9 |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
1884-8931 |
item_10002_source_id_11 |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA12457166 |