WEKO3
アイテム
幼児の多義図形認知の発達--「図形の連続的変化」による認知の促進効果の検討
https://doi.org/10.15088/00002121
https://doi.org/10.15088/000021215ff36721-5caa-4821-8b27-02b549e24069
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
(05)_041-049工藤.pdf (499.0 kB)
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper_02(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2015-05-08 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 幼児の多義図形認知の発達--「図形の連続的変化」による認知の促進効果の検討 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Development of Understanding Ambiguous Figures in Young Children: Are There Any Effects of Serial Change from Ambiguous to Clearly Identifiable Figures on the Development of Their Understanding? | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.15088/00002121 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
工藤, 英美
× 工藤, 英美× KUDO, Hidemi |
|||||
書誌情報 |
人間発達学研究 en : Bulletin of The Graduate School of Human Development Aichi Prefectural University 号 6, p. 41-49, 発行日 2015-03-01 |
|||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1884-8907 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA1246236X |